selamat datang . anda berada di kawasan budak gemok ! sila tinggalkan tapak kaki anda . terima kasih ! heee :)

11 December 2010

SALAM SATU MALAYSIA

HAHAHAHA !
da lame aku tak cte kat blog nie kan .
bukan ape , bajet la weyh .
korang nak bayakan bil ke ha .
lau nak xpe gak .
ala , blog bkn penting sgt pon .
xkan sume benda kite nak wt nak bagi tau sume org kn .
RIAK lak pulak  .
huh !

lg bape mggu je nak sekolah .
korang mesti da ready kan ?
bagus la .
lau yg xready tu , tak ya sekolah lg senang .
kawen je tros .
heheheh .
aku nie membebel je lebih , padahal aku pon same .
kan3 ?
betol tak .

aku rase nak start sekolah nie .
no more fb n blog la .
aku nak fokus kat SPM .
aku nak spm ke ?
ouh , TIDAK !!
good luck kepada semua .

NURUL IZZATI BINTI ISMAIL
SPM CANDIDATE 2011

No comments:

Post a Comment