selamat datang . anda berada di kawasan budak gemok ! sila tinggalkan tapak kaki anda . terima kasih ! heee :)

31 December 2010

selamat tinggal 2010 , welcome to 2011 :)

assalamualaikum .
hye kekawan .
pe cte ?
arap korang okey je eh .
kne la selalu update , t blur lak .
selama tahun 2010 nie ,
mungkin aku ade banyak wat salah dan silap kat semua .
terutama sekali , baba , ibu , mak n ayah .
serta mak dik nami .
aku nak mintak maaf kat sume gak .
sepanjang 2010 , banyak perkra yg aku da lalui .
aku akan cte sikit2 ckup la .
cume nak berkongsi je .

bermula januari sehingga oktober ,
aku menjejakkan kaki ke sekolah setiap hari untuk menuntut ilmu .
aku di ajar untuk menjadi seorang anak yg bertanggungjwab dan solehah .
didikan yg diberi cukup memberi kepuasan kpd aku .
banyak la lagi .
malas lak nak cte panjang2 .
kadang2 aku rindu sangat2 kat arwah mama aku .
teringin peluk cium die .
tapi aku bersabar .

ha , yg istimewa bagi aku .
28/10/2010
seorang jejaka telah mencuri hatiku .
eceh ! jiwang la tu .
die seorang yg peramah , baik serta saba .
yg paling penting tak panas baran .
die selalu bagi semangat serta sokongan kat aku .
semenjak ngn die , aku makin berubah .
tapi bkn kerana die tapi ALLAH .
alhamdulillah .
syukur kepada Allah .
hubungan kami da mencecah 2 bln .
semoga kekal .
cinta aku hanya kepada Allah , rasul dan keluarga .
die hanyalah insan teristimewa .

da la , tu je kot nak cte sepanjang  2010 .
sume perkara terjadi atas ketentuan Allah .
kite hanya merancang .
hheeeee :)

selamat tinggal 2010 .

------------------------------------------------------------------

selamat datang 2011 .

semoga tahun 2011 nie jadi tahun yg lebih baik .
banyakkan bersedekah n beriman kpd Allah .
kne top up banyak2 .
hehehe .
aku harap , aku jadi anak yg solehah n mendengar kate .
aku nak jadi seorang yang berjaya .
kne usaha .
SPM CANDIDATE 2011 .
izzati boley !!

p/s : blog 2011 akan datang , 
aku akan gunekan gelaran diri sebagai ' zati '
okey .
tatatatatata .
salam sayang :p



No comments:

Post a Comment